Hajk imorrn grabbar!

Imorgon är det dags för vår trevliga personalhajk, vi vet inte var vi kommer att åka men det blir nog någonstans där det finns djur och natur som man kan jaga och förorena. Anders står i år för underhållningen och det är en överraskning vad det blir för något (bara inte "korv-i-näsantricket" igen, för guds skull!!). Vi ska också börja planera inför vår nya mc-klubb som vi kommer att starta till våren.

Packlista:
Anders: Maten
Paul: Tältet
Jag: Förståndet

Kan någon ta med eld också då min har slocknat?
image23

Kommentarer:
Postat av: Anders

Jag kommer att bjuda på en cocktail av mina egna tonsatta tolkningar av Dostojevskis främsta biljaktsögonblick på min trogna balalaika samt irländsk julafton.

2007-09-10 @ 22:51:08

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0