Magnus Uggla rasar efter frisyrinlägg

Magnus Uggla rasar mot Urkholeinlägget Magnus Ugglas frisyr som kom för 30 sekunder sedan. Inlägget var både tråkigt och otroligt dumt påstår Uggla.
"Alltså man driver inte med folk på det viset, speciellt inte med mig, då blir jag sur. Det är inte mer med det va. För att stauera ett exempel har jag här skrivit ut en kopia som jag tänker äta för att bevisa dess samklöshet.... tugg tugg... hmm... tutti frutti? men det är ju min favorit ju. Där ser man!"
Uggla drog efter intervjun tillbaka sina anklagelser och numera kammar han sig och läser Urkholebloggen varje dag.

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0