insändare

Hej Urkhole! Först och främst vill jag tacka utmärkt bloggande av högsta nivå. Jag tycker att Urkhole varje dag ger mig den högsta av njutningar som man kan få. Jag gillar speciellt Anders. Jag tycker att han är en bra förebild och har en stark personlighet som bara vi män kan förstå. Det där lilla extra. Det där som man bara vill krama. Han borde byta namn till mys-Anders.
Jag tänkte att jag kanske kunde få chansen att få blogga med några på er nivå någongång i framtiden, då jag har några ideér som jag finner väldigt intresanta ur ett komiskt perspektiv. T ex den gången då jag kom hem efter en tur till den lokala matbutiken och fann till min förskräckelse att jag hade köpt yougurt i stället för fil, och jag som inte tål yougurt för min tarm blir konstig och jag kan sitta på toaletten i en hel kvart. Måste också påpeka att detta va på 80-talet så det är ju inte direkt oaktuellt om man säger så. Tarm är alltid aktuellt och kanske mitt största intresse efter Anders.
Hade det inte varit kul om vi träffades i helgen och hade lite mysigt? Jag måste bara säga att jag är allergiska mot grönsaker, tobak, kräftdjur, hundar, katter, hår, gräs, nästan all mat, parfym, ved, kokos, fibrer och mobilstrålning. Sen vill jag dela kontor med Anders, om inte kan jag tänka mig ett eget rum brevid Anders med havsutsikt, inte för nära havet för det är jag också allergisk mot. Jag bifogar några extra sidor där jag berättar om hur äckligt det va när jag trampa på en snigel så att ni inte ska tycka jag är den där tråkiga typen.

Sam U Raj

Tack för ditt brev, vi läser det kanske någon gång nästa decenium. 

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0