Brev fran Mr B

Vi har fått post från vår kära och skitgamla krönikör Beethoven.

Hej mina kära(eller inte..) fans!
Som alla redan vet så är jag jääävligt klassisk. När jag går ute på gatan kommer folk fram till mig och säger saker som "jävlar va klassisk du är!" Jag kan ju inte direkt påstå att jag inte redan visste det.
Så här följer nu några tips för er undermäniskor hur ni ska göra för att bli lika coola som jag (dock kommer ni aldrig bli det för jag är så jääävla klassisk man kan bli).

1. Köp en Mozart t-shirt 
2. Köp klassiska skivor för alla pengar
3. Sno nya pengar och gå på klassiska konserter
4. Köp(eller stjäl) en flygel och spela istället för att gå till skolan
5. Starta en garageorkester
6. Ta heroin

Det va allt för mig den här gången. Stay true to classic music in the niiight!! / Ludde van B 


Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0