Astrid episod IV

9/10 2008

Ang. nobelpriset: Jean-Marie Gustave Le VEM DÅ?

Fan, här går jag på andra sidan och väntar på att det jag äntligen ska få en fet check (till) och lite (mer) erkännande.
Alla vet ju redan vem som är bäst, så det är bara att langa hit priset postumt bitchas!

Messade iochförsig Horace senast i förrgår (jag berättar inte hur det går till, sucker!) och frågade om det inte var dags nu.
"Fet chans Asstrid! Hälsa Skalleper :P", svarade han. Jävla tönt. Få se hur hög status han har i Nangijala när han kolar vippen. Jag spår utfrysning, muahahaha!


Skit på er
/Astrid

Kommentarer:
Postat av: GM

Hoppas du får en trevlig Söndag =) Händer det något kul annars?



Ha det så bra.

2008-10-12 @ 13:05:35
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0