Astrid Lindgren 3

25/9


Idag va jag på väg till Törnrosdalen. Jag hade ingen karta så jag frågade en pundare som heter Hubert om vägen. Han erbjöd sig att visa vägen och mumla något om att han behövde mer röka. Efter att ha virrat runt i flera timmar så var vi framme, dock inte i Törnrosdalen utan i  Hampadalen. Här låg dimman tät mellan husen och det såg ut som att den sista frisören lämnade stället för 200 år sedan. Jag var först lite gaggig men när jag tände min första joint la jag alla onda andar på hyllan. De har mycket god skit här i Hampadalen så jag tror jag stannar några dagar. Hubert har också sagt att ha vill visa mig Flugsvampdalen och Opiumvallmodalen men det tar vi nästa vecka.

Ha det riktigt tråkigt nu allesammans. Vi ses på andra sidan dimman.  


Kommentarer:
Postat av: klara

astrid lindgren är bäst !

2008-09-28 @ 12:52:11

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0