Balla Trazan Apansson

Balla Trazan Apansson har inte alltid varit så ball som han framstår sig att vara. Faktum är att Balla Trazan Apansson har varit en ganska stor mes. Det avslöjar Balla Trazan Apanssons mobbare, "Klubban" från högstadiet i sin nya bok "Mitt liv i skuggan av Balla Trazan Apansson". I boken berättar han bland annat hur han brukade mobba Balla Trazan Apansson för hans "skumma" djungelkläder och för hans attraktion till bananer.

"Jag känner att det var något mellan mig och Balla Trazan Apansson om jag träffa honom idag så skulle han nog tacka mig för de fina åren vi hade tillsammans och alla gånger jag tryckte ner hans huvud i toaletten och låste in honom i skåpen över natten. Han hade aldrigt blivit ball om det inte vore för mig."

Urkhole försökte förgäves nå Balla Trazan Apansson för en kommentar på djungeltrumlinjen men fick inget svar.

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0