Gästbloggare på Urkhole: Astrid Lindgren

Vi på Urkhole har märkt att det är populärt med gästbloggare. Vi har också sett att döda människor börjat blogga ( http://orwelldiaries.wordpress.com/ ). Därför är vi stolta att kunna presentera vår nya avdelning: Astrid Lindgren bloggar från Nangijala!


22/9
Tjena alla datanördar!
För er känns det kanske som om jag varit borta i flera år och är värsta ute redan. Men här i Nangijala har det bara gått ett par veckor...och jag är redan trött på skiten!!!111!

Här är det varmt och blommigt varje dag. Å alla jävla kaniner, fy fan va trist!! Det var bättre på 70-talet då jag kunde bränna av fyra-fem barnböcker i veckan och köpa svindyra pälsmössor gjorda av sibirisk tiger för pengarna.

Inte för jag gillar päls men tanken på att en tiger går runt naken någon stans i Ryssland och fryser häcken av sig får mig att må bra.

Nä, nu drar jag till värdshuset och super mig redlös.

/Astrid


Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0