Ljungberg till Grönland

Nu står det klart. Fd landslagsmittfältaren Fredrik Ljungberg kommer att spela i Grönländska ligan nästa säsong. 
 Jag kände att Chippen fick för mycket uppmärksamhet för sin flytt till Saudiarabien och jag blir lätt lite avundsjuk, jag är ju mycket bättre. Hälsar han via sin agent som vi når på telefon.
Vid frågan om hur mycket han betalt för sin flytt säger Ljungberg. "Betalt å betalt, en låda torkad fisk, 4 rum och kök igloo, några slädhundar, ett fiskekort och ett isflak. Jag är hur nöjd som helst, nu har jag allt. Hoppas bara det inte snöar i vinter"

Ljungberg har redan gjort sin första träning med laget, "först fick jag sitta och förklara reglerna i 3 timmar, men det är cool och så måste vi ha gevär när vi spelar utifall en isbjörn skulle komma. Spelarna håller mycket högre klass här och vi satsar fullt ut på att vinna minoritets VM nästa år"
 Hurvida detta var ett nedköp eller ej vätans att se.


Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0