öppna saker!

Att öppna saker har alltid varit ett av mina största intressen. När man öppnar en sak kan man aldrig veta vad som väntar på insidan. Dörrar, lådor, hyllor och lock är bara några av de saker som jag har öppnat det senaste året. En gång öppnade jag ett antikt skrin från Egypten. I skrinet fann jag en sten som var stor som ett äpple. Jag åt den och blev behagligt hård i magen i 2 dagar.
I helgen ska jag öppna som aldrig förr. Jag är speciellt nyfiken på vad som finns bakom luckan under ugnen. Jag har också uppmärksammat att vissa idioter där ute låser saker som de inte vill att någon ska öppna och det tycker jag är fel och sorgligt. Men ni kan inte stoppa mig!!

Paul

Kommentarer:
Postat av: Lana

haha låtre intressant?

2009-06-09 @ 22:12:41
URL: http://kidnappad.blogg.se/

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0