Vi 5


Vad är det bästa med julen?


anna

Bodil Grenfors, 34, lärare, Visby:

- Gemenskapen och allt runtomkring. stefan










Jerka Persson, 32, grävmaskinist, Boden:
- Konsumtionen och Kalle Anka. Det värsta är att det inte finns något att gräva.

ann

Kjell-Eva, 44, biträde, Göteborg:

- Jag firar inte jul. Jag tror inte på Jesus, jag tror inte på Tomten, jag tror inte på mellandagsrean och jag tror inte på demokrati.

image59
Anders, 36, ungkarl/gamer, Mamma:
- CHIPSEN!!!!! För mig är det bara Feast of Winter Veil som gäller.
tommy

Kurt Olsson, 15, simhoppare, Borås:

- Maten!!! Köttbullar, prinskorv, revbensspjäll och köttbullar är favoriterna.

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0