Anslagstavlan

Till salu!

Ett par bättre begagnade speedos säljes till högst bjudande. Säljes pga. bristande intresse för speedos.
Speedosarna är använda högst 3 gånger då jag fruktar vatten. Jag har bara burit speedosarna på kontoret de dagar jag har velat känna mig lite extra fin.
Speedos är något av det finaste en människa kan bära och jag vill därför inte att de ska hamna i fel händer så skicka med ett personligt brev med budet så att jag kan veta vad för en figur du är, detta gäller framförallt dig(!), jag tänker inte nämna några namn men du vet vem jag pratar om Anders. Det är ett stort ansvar som följer med ägandet av ett par speedos och de ska behandlas med respekt och ej tvättas i mer än 40 grader. 
Speedosarna är i storlek S och har vita ränder på sidorna. Kan också tänka mig att byta mot oanvända speedos med flames alt. rutor. Speedosarna finns att hämta vid receptionen. 

Bud tas bara emot via fax.  

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0