Speedo News

image31


Välkommen till Speedo News!

Nyheten: En Speedotransport rånades i morse av 3 tungt beväpnade män utanför Sundsvall. Väktarna misshandlades och chockades svårt för att sedan springa iväg och gömma sig. Hela 5 lådor med helt otroligt bekväma Deep Maroon Speedos med en liten brodyr på framsidan stals. Vem gör något sådant? Vem skyddar inte 5 lådor Speedos med sitt liv? Rånarna försvann i en vit van och Speedosarna kan absolut inte återfinnas i Speedo News redaktionen så det är ingen idé att leta här.

De kungliga hovspeedosarna ställs idag ut i Sjöbos bygdegård. De kungliga hovspeedosarna är prydda med pärlor och glitter och är för en Speedofantast ovärderlig. Kom dit och titta vi kommer rapportera från händelsens centrum dygnet runt de här 7 timmarna.

Ekonomi: Speedoförsäljningen har gått med 25 % men hade vi här på Speedo New förväntat oss annat? Nej! just det. 

Sporten: Sven Sverker Svensson slog nytt svenskt rekord rekord i 100 ryggsim i går. Sven säger att det är på grund av sitt nya träningsprogram, vi vet att det är på grund av  hans Water Polo Flipturns. Försök inte med oss Sven.

Vädret: En kraftig Speedofront rör sig långsamt in från Tyskland och beräknas nå södra delarna av Sverige på lördag eftermiddag. Men idag ska ni inte räkna med att kunna bära era Speedos förens fram mot kvällen då Speedotrycket ökar, om ni absolut måste bära Speedos tidigt på morgonen så rekomenderas att ni hänger Speedosarna mot något varmt över kvällen, tex ett element på så sätt så har ni ett par varma och sköna Speedos som ni kan krypa in i på morgonkvisten. Kom ihåg att det är blåa Speedos som gäller på fredagar, men det är ju en självklarhet.

Jag själv tänker ta en Speedofri dag för att imorgon ha en seriös Speedodag. Jag tänker säga till min fru att jag är sjuk och när hon går till jobbet så tar jag fram mina favoritspeedos ur mitt gömsälle under golvet där jag gömmer dom från min fru, ingen, INGEN! ska få röra mina Speedos utom jag. Sedan hänger jag upp mina Speedos över en öppen eld medans jag brer mina scones. Efter det kryper jag ner i mina varma och sköna Speedos och bara myser hela dagen. Bara jag och mina Speedos.


image32

Varning: Filmen Speedo handlar inte om Speedos därför planerar Speedo News att stämma skiten ur denna film som har smutskastat det finaste och noblaste som har givits till oss. Egentligen är Speedos för stort för människan och vi borde bara få titta och be till dem, men det är ju så sköna...

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0