2 coolingar

Vad är du bra på?

Anders
Inte för att jag är den som skryter men jag är förmodligen bäst i världen på att promenera. Jag kan promenera framåt, bakåt och åt sidorna. Jag kan till och med promenera uppåt och neråt när det behövs. I sommar hade jag tänkt mig att satsta på VM i promenering. Inte för att skryta men igår klara jag faktiskt att promenera sick-sack mellan 15 koner.
Min svagaste promeneringssida är min högerpromenering men jag börjar få full kontroll på den nu. När jag promenerade för första gången tog jag mig hals över huvud och promenerade jag rakt in i en stubbe och bröt foten. Så ett tip till dig som har tänkt börja med promenering är att ta det väldigt lungt i början, hitta en takt som passar och håll koll så bara ett ben är framför dig i taget. En gång när jag promenerade sprängde jag ljudvallen, det gjorde ont i öronen i 2 dagar. 

Paul
Jag är bra på att vara vaken. Förra onsdagen slog jag världsrekord när jag var vaken till fyrtio minuter över tolv på natten. Då var det inte onsdag längre och jag blev väldigt förvirrad och somnade. Jag har alltid trott dagar var något som kom på ett magiskt sätt när man sover. Nästa lördag har jag planerat ett nytt rekordförsök och har börjat värma upp genom att äta fem hekto socker om dagen. 

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Heyyy

Om någon sett Nikolaj så hälsa att fröken oxenstrand såg honom i sin blogg och han får hemskt gärna leta upp henne på facebook (there's only one me)

2009-06-23 @ 10:20:50
URL: http://moshiken.blogspot.com

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0