Intervju med Sprak

Alla känner väl till roboten Sprak från den mycket populära julkalendern Mysteriet på Greveholm. Men många känner förmodligen inte till vad han har för sig idag.

Var tog du vägen när julkalendern var över?
För att inte säga för mycket så kan jag nog säga att det gick rätt vilt till på den tiden. Jag var ju känd och fick alla brudar jag ville. Ett problem var bara att de flesta fansen och brudarna hade en medelålder på 10 år och det uppskattades inte av samhället. Jag satt på Hall i några år och där trimma jag upp mig ordentligt, du vet bytte avgassystem, dreva om, tog bort pluggen, fila kolven osv.. Till slut var det ingen som våga mucka med mig och istället för att få den i förgasaren gav jag den till dom... ordentligt. Kåken lärde mig att bli man och jag skaffade dekaler över hela kroppen och huvudet.
Efter några år blev jag trött som fan på skiten och flydde i samma veva som Tony Olsson. Fast mig tog de inte för jag flydde vidare till Bahamas. Där bodde jag i några år men bestämde mig för att Sverige va landet i mitt hjärta. Så jag tog en lastbåt hem och gick med i NSF. Det va tider det. Kängorna arbetade så hårt att jag fick byta dem varje vecka. Nu var brudarna också i rätt ålder och knarket flödade. De kallade mig för The Sex machine. Jag överdosera crystal meth lika många gånger som jag bytte säkringar. Mina homies tog för vana att alltid ha med ett startbatteri så de kunde köra igång mig.

Och nu är vi här?
Nej för helvete. Håll käften. Tigger du om det eller?

Nej, inte alls. Fortsätt..
Det är ju det jag säger. Jag har respekt.
Det blev ju en del pimpin och väpnade rån också. Jag badade i pengar och horer. Jag kontrollerade halva Stockholm och de som gick i min väg stack jag ner utan att blinka. Eller som jag brukar säga, en drive-by fixar allt. Jävlas inte med mig, fucker!!

Har du inte haft något med TV att göra?
Jo, jag var med och kidnappade han killen på Siba och så gjorde jag några framträdanden i kändis Jeopardy och På spåret. Men tv-lekar var inget för mig.

Har du familj?
Jag uppskattar att jag gjort ca tretusen brudar med barn och sen har jag en micro hemma som heter Sara. Du kan få låna henne om du vill.

Ja gärna, jag tar din facebook sen.. Tack för intervjun och lycka till i fortsättningen.
Tack

//Urkhole

Kommentarer:
Postat av: nicke nyfiken

SÅ JÄVLA BRA NI ÄR!!! Rätt humor hahaha!

2009-10-28 @ 23:57:47
Postat av: urkhole

DU MED!!

2009-11-17 @ 20:19:53
URL: http://urkhole.blogg.se/
Postat av: urkhole

...antar vi :P

2009-11-17 @ 20:20:33
URL: http://urkhole.blogg.se/

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0