Expedition Robinson - Packlista

5 saker Anders skulle ta med till en ö i tropikerna?

Hmm minst 2 jumbopåsar chips i alla fall. Glaspärlor och en flaska rom så jag kan köpa marken av infödningarna och exploatera den till max, kanske öppna ett köpcentrum och en fabrik där lokalbefolkningen kan sy fotbollsskor och annat som de tycker är kul där nere. Som lön får de rabattkuponger på köpcentrumet. Jag ska kalla ön för Anders för det är mitt namn. Vill nog ta med en Tintin-tidning också för vi har liknande intressen såsom monotona frisyrer och skäggiga vänner. En gång var Tintin i Tibet och en gång var han på månen. Han har en hund som kan prata det är vad jag kallar att tänja på verkligheten.

Kommentarer:
Postat av: karlos

konstig blogg!

2010-03-16 @ 15:28:31
Postat av: urkhoel

det är det som vi lever på

2010-05-19 @ 15:11:06
URL: http://urkhole.blogg.se/
Postat av: lis

pojkar. helt fantastisk blogg. uppdatera mera!

2011-02-09 @ 21:46:13
URL: http://cinnilo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den ön skulle jag åka till :):)

2011-07-03 @ 14:57:55

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0