Dåligt rykte

Om man gör bort sig kan man få dåligt rykte visar en överfärsk studie från Flens hemliga och biologiska insititut. "Ett rykte kan vara både bra och dåligt, ett dåligt rykte är i de flesta fall dåligt. Ett dåligt rykte kan sprida sig för vinden, därför rekommenderar jag munskydd" säger vetenskapsmannen Bernt von Eschenbach.
"Jag har själv dålig rykte här i Flen då jag spred ut att det var sädesvätska Sibyllas hamburgerdressing. Det är något jag får leva med varje dag, ungefär som diabetes, men jag måste poängtera att dåligt rykte inte är en sjukdom."
Idag lever tre miljoner svenskar med dåligt rykte.

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0