Killar i halsen

Allt fler får problem med killar i halsen. Det kan börja som ett lätt pirr eller rethosta, men i värsta fall kan det hela urarta i att du får upp skäggbollar, kepsrester eller xbox-kontroller. Urkholes researchledare Paul har lite tips till de som börjar känna av symtomen.

- I min forskning så har jag utgått från vad jag själv inte gillar. På så sätt borde det ju gå att mota bort killar i halsen. Först kom jag på pizza, gitarrer och snygga brudar, men det funkade inte alls på halskillarna. Inte på mig heller, så jag kom på att jag nog gillade de grejerna ändå. Sen slog det mig. Jag hatar verkligen att städa, så allt som har med städning borde bita på killar i halsen. Här kommer en bra lista.

För att bli av med killar i halsen kan du försöka med att äta något av följande:

Tvål
Såpa
Dammsugarpåsar
Tvättmedel
Klorin

Fungerar inte detta, eller om du får mer besvär - Uppsök akuten.

Även små barn kan drabbas av killar i halsen, så kom ihåg att städa ordentligt
Även småbarn kan drabbas av killar i halsen, så kom ihåg att städa ordentligt hemma.


Kommentarer:
Postat av: wea

ha en bra helg, kram

2011-11-04 @ 23:59:50
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0