Fråga Anders!

Hej Anders. Jag undrar vilken färg det är som gäller i sommar, och vilka är de snyggaste färgkombinationerna?
Sann Dahl


Hej Sann!
Jag säger bara så här, sommar, vinter, vår, höst, fredag, vardag eller fika, det spelar ingen roll det är ändå bara en färg som gäller. Lila!
Lila är inte bara skitsnyggt, det passar också perfekt till andra saker som är lila. T ex så kan jag rekommendera att kombinera de lila byxorna med den lila tröjan. Skitnajs! Andra färger som är snygga är mörklila och ljuslila eller varför inte klassikern hel-lila. Men kom ihåg att passa dig för färgerna violett, magenta, indigo, purpur och gredelin det är skitfula färger och har inte ens på gränsen till så mycket karaktär och karisma som lila. Så om någon försäljare försöker få dig att köpa en violett halsduk så sparka personen i fråga på smalbenen och spring därifrån.

Här nedan ser vi några snygga lila som jag rekommenderar.
Image:Color icon purple.svg
Rekommenderat band: Deep Purple
Rekommenderad låt: Purple Rain

Mvh Anders
 

Kommentarer:
Postat av: tihi

tycker ni det är ackligt när folk småler åt era texter ?

2008-08-03 @ 23:49:58

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0