Tejp=Världens grej

Tejp är inte bara något som ligger i en rulle i något skåp som man aldrig hittar, det är också det helt perfekta verktyget till att få två föremål att sitta ihop med. Studier här på Urkhole har visat att tejp har en sida som är "torr" och en dold sida som är "klibbig". Den "klibbiga" sidan visade sig vid experiment ha en tendens att fastna i saker. "Jag satt och petade på den och helt plötsligt så kunde jag inte få loss mitt finger, jag blev skitskraj" säger en upprörd men ändå exalterad Paul. "Jag tror att vi är påväg mot en ny teknisk revolution, det här är stort" fortsätter han. Paul har skrivit en 3 sidor lång rapport om tejp där han genom intensiv forskning och experiment lyckats "tejpa", som han kallar det, ihop foremål med varandra. Tex kan nämnas två papper, ett papper mot en vägg och sina egna fingrar. Det gäller att hålla på den "torra" sidan så man inte fastnar och sedan så trycker man den "klibbiga" mot det som ska fast. "Jag skrev faktiskt på båda sidorna i rapporten och jag har nu "tejpat" ihop dom" säger Paul som nu hoppas att kunna tjäna storkovan på sin upptäckt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

eyy, det här inlägget e ju gammalt ju! inte för att jag underskattar pauls upptäcks- upptäckande sida, men jag ville ju ha lite ny läsning..

2008-07-28 @ 05:43:45

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0