Dagens anställda


Namn:
Paul
Ålder: Jag är väl fan ingen ålder?
Längd: Vill inte skryta, men det får man när man är rik och framgångsrik, så 3 meter är ingen underdrift
Arbete: Reklamansvarig och produktutvecklare på Urkhole
Inkomst: Jag är snuskigt rik och det vet jag, men jag avskyr folk som skryter om det. Men jag är så äckligt rik och framgångsrik inom allt, jag är helt enkelt bäst. Ni andra är sämst, skärp er för fasiken! Nån dag kommer ni kanske hälften så långt som jag
Hobby: Mig själv och mina uppfiningar.

Paul har jobbat på Urkhole i 100 år och är en av "de stora 3" som bildar grunden till företaget. Som anställd lämnar Paul mycket att önska.

Namn: öhh? An...An..hmm, just ja Anders!
Ålder: 36 men jag är inne i det här med tonåren, jag tycker tonåren är en intressant ålder där mycket händer med kroppen och man utvecklar en helt ny identitet. Själv missa jag tonåren och jag kan bara längta tills dess att puberteten tar vid
Nationalitet: Tuff är något jag strävar efter att bli. När man är tuff får man kalla sina vänner för polarna och tjejer för brudar. När jag blir tuff kommer jag bli lycklig.
Längd: 3 meter skulle inte va en underdrift
Arbete: Produktutvecklare, vice vd, fikaansvarig och det mesta på Urkhole
Inkomst: Borde jag ha det?
Hobby: ööö, data?

Anders är allsmäktig och har med hjälp av sina blixtar skapat sig den respekt han förtjänar. I verkliga livet är Anders en av de topp 3 viktigaste personerna på Urkhole, och det är inte så illa det heller.

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0