Anders flyttar hemifrån

Anders kände att det såhär när 36 års-dagen närmar sig var dax att flytta hemifrån.
Vi möter Anders en helt vanlig dag i fikarummet i full fart med att länsa kakburken.
 -Vad gör du?
- Jag behöver mat, har inte lärt mig hur spisen fungerar än så det får bli kakor ett tag framöver nu.
- Hur kommer det säg att du valde att flytta hemifrån just nu?
- Jag kände att det var på tiden att göra något vettigt, du vet skaffa bil och köpa fru och allt sånt där som vi coola snubbar sysslar med. Jag är ju en cool snubbe och måste leva upp till mitt rykte.
- Några andra planer för framtiden?
- Jag tänkte skaffa mig en sån där inkomst eller vad det heter. Har planer på att satsa på en kariär som tjejtusare. Hört att dom får väldigt mycket brudar. Lägg märke till att jag flitigt använder ord som "snubbe" och "brudar" de är egentligen synonymer till de inte så lika coola orden pojke och flickor. Jag visar tydliga tendeser till att jag håller på att bli cool. Det är inte många "coolpoäng" kvar nu. Tänkte ge en liten demonstration på hur cool jag är genom att skolka från möte i eftermiddag, fast vet inte om jag törs så jag kommer nog ändå. Men jag är cool, bara så ni vet.

//Urkhole


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det snöade här idag igen;) !

2008-11-19 @ 22:07:02
Postat av: Fabulos André

äh lame

2008-11-20 @ 17:30:55

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0