Bildtdagboken

image49
Hejsan! Jag heter Nils Daniel Carl Bildt  och är en kille på 58 höstar. Jag är politiker, moderat och diplomat så du kan lita på att jag är tuff. Jag var tom statsminister en gång. Just nu är jag Sveriges utrikesminister och det är ett väldit roligt och utmanande jobb där man träffar mycket trevligt folk och får resa på upptäcktsfärd till främmande länder för att bredda Sveriges gränser.

Det här är min Bildtdagbok.

image39image40image41
Idag träffa jag Condi för en fika.                Jag har tråkigt, leka?                  Ska´ru ha stryk?



image42image43image44
 Lägger upp lite gamla                       Kommentera!!                                               Jag och nån random dude



image47image48
                   Jag? fjortis?                              Wtf? hahaha sossar alltså L O L  

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0