3 killar

Vad tror ni om vädret och vad ska ni göra i sommar?


Anders -
Internetentusiast

Jag var faktiskt ute i vädret så sent som i förrförra veckan så man kan säga att jag är lite av en expert på området. Prognosen för de kommande åren kommer vara sol, moln, regn och blåst. Det kommer regna jättemycket i norrland och piteälven kommer svämma över och göra 30 miljoner människor hemlösa. De flyttar till Finland men flyttar redan efter en vecka till Turkiet där de bakar tunnbröd med renskav och lingonsylt. Det bevisar hur farligt vädret är och jag kommer aldrig gå ut i det igen.


The dude -
Ölförespråkare


Det kommer bli fett nice chill cool väder och jag kommer få alla tjejer när jag drar till Visby och festar loss på Gutekällaren. High Five!!



Fritzl -
Hemmapappa


Jag tror på bra väder hela sommaren med mycket sol och bad. Jag planerar också att renovera vinden den är inte i så bra skick och behöver förstärkas med betong och en armerad dörr.

Kommentarer:
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en asgrym sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 06:59:54
URL: http://smsalåna.nu

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0