Urkhole journal

April 21st, 2009, 8.00
Kom till kontoret tidigt. Fastnade framför Ratemykitten kl 5 igår och tiden flög.. Såg en hel del söta katter, en va alldeles rufsig, den fick en 7a, en va smutsig, den fick en 4a tror jag, kan ha varit en 3a också.. Får kolla upp det i windowsloggen när jag kommer hem. Rätt ska va rätt, och jag har alltid rätt. Mina fel är tillochmed tillräckligt bra för att va rätt.
Nu sitter jag på en stol, den är gjord av ett träd, träd växer i skogen om man häller vatten på dem, ungefär som blommor. Påläst är jag också, en gång läste jag halva Harry Potter 3 på ljudbok, lätt som en plätt.

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0