Internet

Paul har testat den senaste flugan "Internet" en sorts klubb där man kan skicka brev så kallade "mail" och göra diverse andra saker såsom att läsa om de senaste byxorna och se på djur som gör roliga saker.

"Jag är inte helt nöjd med "Internet"" säger Paul. "Det är konstigt och djuren är inte speciellt roliga, jag gillar mer tung farsartad satir och intellektuell strukturalistisk lutspelskomik. Min egen forskning har visat att det är sånt som brudarna gillar. Jag tror inte "Internet" har någon direkt framtid, i alla fall inte bland kultureliten. Alternativt kan det tänkas vara ett användbart vapen för att hålla proletariatet och fotfolket i stånd. För övrigt känns "Internet" som en trött version av bibliotek och fax."


Betyg
3/5

Kommentarer:
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är rätt svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2012-01-12 @ 23:09:00
URL: http://smsalåna.nu

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0