Anders: Jag är Lasse Åbergs försvunna son

Efter Urkholes överklassiga avslöjande av att Lasse Åberg hade en försvunnen son dröjde det inte länge förrän bitarna föll på plats för Anders och han insåg att det faktiskt var han som var den försvunna sonen.
"Det är inte så konstigt när man tänker på det" säger Anders. "Jag har ögonbryn och jag gillar Musse Pigg och djungeln, det kan inte bara vara ett sammanträffande." 
Öhh okej, har du några bevis?
"Jag gillar chips ganska mycket också"
okeeej, vad önskar du dig helst just nu?
"Att jag inte drack det där sköljmedlet i morse, det smakade inte alls som det luktade"
/urkhole
Anm. Den försvunna sonen går inte längre under namnet den försvunna sonen utan endast sonen.

Kommentarer:
Postat av: Paul

ber återigen om ursäkt för att vi har dyslexiförbundet som korrekturläsare

2011-10-19 @ 17:36:55

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0