extra nytt

Paul kallade idag den 9e feb kl 15.30 till en extrainsatt presskonferens på Urkholes filialkontor på hemlig ort i Stockholm. Paul var själv 3 timmar sen men stegade in tillsammans med ett antal livvakter.
Jag är som alla vet något av ett underbarn, jag har som alla vet inga begränsningar för min kapacitet, är grym på allt och behärskar över en miljard språk... Flytande. Samtidigt är jag en god och ödmjuk människa. Jag vet, ni önskar att ni var mig, för övrigt hittar ni ett signerat kort på mig under era stolar som ni betalar för vid utgången, men min grymhet kan också vara en börda eftersom jag får så många brudar och har så mycket pengar.. Hur som helst så har jag nu gett mig in i ordspråkens värld och kommit på kanske det mest revolutionerande ordspråk som kommer göra mig ännu rikare och den mäktigaste människan genom historien, jag kommer åka land och rike runt och sprida ordspråkets budskap och få medaljer och nobelpris och...
Ursäkta, men hur lyder ordspråket?
Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken.. Det betyder att...
Men exakt det ordspråket finns ju redan..
ööööh.. är du säker på det? Du kan ju ha fel du är ju bara en journalist..
Helt säker, det används dagligen.
öööh, ok, hmmm... det måste ju vara, öhh, hmm ödets ironi eller nåt. Ha! Ödets ironi! där kom jag på något. Det ska göra mig mycket rikare, bäckengrejen är totalt ute ändå. Jag ska...
Det finns också..
Ameeeen, nu får du ge dig, skaffa ett riktigt jobb istället, vem i hela världen är journalist och vem går på presskonferenser, seriöst... äähh, jag måste ändå iväg och göra viktiga hemliga saker... Hej då!
Paul kallade idag den 9e feb kl 15.30 till en extrainsatt presskonferens på Urkholes filialkontor på hemlig ort i Stockholm. Paul var själv 3 timmar sen men stegade in tillsammans med ett antal livvakter.
.
.
Ert väntande har inte gått mig förbi, men som de säger, väntar ni på mig väntar ni aldrig för länge, haha. Jag är som alla vet något av ett underbarn, jag har absolut inga begränsningar för min kapacitet, jag är grym på allt och behärskar över en miljard språk... Flytande. Jag ser ljus på alla mörka platser på grund av att jag har extremt bra syn och har helt perfekt hår. Samtidigt är jag en god och ödmjuk människa. Jag vet, ni önskar att ni var mig, för övrigt hittar ni ett signerat kort på mig under era stolar som ni betalar för vid utgången, men min grymhet kan också vara en börda eftersom jag får så många brudar och har så mycket pengar.. Hur som helst så har jag nu på grund av folket begäran gett mig in i ordspråkens värld och kommit på kanske det mest revolutionerande ordspråk som kommer göra mig ännu rikare och den mäktigaste människan genom historien, det kommer vara grunden till en helt nytt företag som kommer producera t-shirts med ordspråket på som alla i världen kommer bära,  jag kommer åka land och rike runt och sprida ordspråkets budskap och få medaljer och nobelpris och...
.
Ursäkta, men hur lyder ordspråket?
.
Håll i er nu... Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken!.. Det betyder att...
.
Men exakt det ordspråket finns ju redan..
.
ööööh.. är du säker på det? Du kan ju ha fel du är ju bara en journalist..
.
Helt säker, det används dagligen. Jag använde det precis faktiskt.
.
öööh, ok, hmmm... det måste ju vara, öhh, hmm ödets ironi eller nåt. Ha! Ödets ironi! där kom jag på något. Det ska göra mig mycket rikare, bäckengrejen är totalt ute ändå. Jag ska...
.
Det finns också..
.
Ameeeen, nu får du ge dig, skaffa ett riktigt jobb istället, vem i hela världen är journalist och vem går på presskonferenser, seriöst... äähh, jag måste ändå iväg och göra viktiga hemliga saker... Hej då!
.
.
//

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0