Anders nya krogshow

I helgen är det premiär för Anders nya krogshow "Du skulle sett den andra killen!" Vi har fått en pratstund med Anders som är mitt i förberedelserna för premiärföreställningen.
 
Kan du berätta lite om showen?
-Det är en fars, om mitt liv, mina muskler och hur jag spöar folk på stan.
Okej..
-Det är inte så farligt som det låter, personerna är ofta inte beredda, helt plötsligt slår jag bara till, ingen kan va säker och ofta hinner de inte ens försvara sig. Men en gång fick jag lite ont i handen, då fick han smaka på känga ist. Egentligen är shown mest om att jag spöar random folk på scen och sen får jag massa pengar och brudar.
Du tycker inte din krogshow romantiserar brutal misshandel? 
-Nä. Jag är ser det mest som en bra träningsform. Vi har haft lite svårt med castingen dock för healingen funkar inte riktigt, men vi har lagt en stor beställning på manna som borde komma när som helst.. Nu måste jag dra och öva lite chokes! Tja rå!
 
/urkhole
 

Kommentarer:

Lämna ett spår:

Wow här kan man skriva sitt namn, bästa att testa:
Kom ihåg mig?, för ingen annan gör det

E-Mäjl: (publiceras kanske)

URL/Bloggadress:

Vilken rolig ruta, den är helt fyrkantig:

Trackback
RSS 2.0